kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg under februari 2007

Av Filippa - 17 februari 2007 21:24

Plockade hem silvret i dag på Isprinsessan! tredje tävlingen och tredje gången på pallen den här säsongen :)

Av Filippa - 11 februari 2007 20:52

Ville bara skriva att jag, efter att ha satt mig på rumpan två gånger under programmet, knep andra platsen i dagens Dask- tävling! fiin stor silver medalj ;)

Av Filippa - 10 februari 2007 20:50

Aldrig mer går jag upp för att träna klockan åtta på morgonen i tolv minus grader!!! frös häcken av mig!

Av Filippa - 9 februari 2007 20:39

äntligen fredag! körde gymnastik på idrotten idag och målet var att alla skulle stå på händerna. Upp till bevis som konståkerska måste man ju kunna stå på händerna.. gissa vem det var som dunsade i mattan fem gånger :/
Samlingen på morgonen pratade Hicky och Lovisa om vilken bio de skulle se. Jag vill också gå på bio, eller i alla fall hitta på något roligt på fredagskvällarna. det är ju i alla fall fredag! Men som vanligt förstör mitt ispass på lördags mornarna mina fredagskvällar. Orka gå och träna två timmar åtta på morgonen efter att ha varit ute med kompisarna.
Så nu sitter jag är hemma helt alone(med undantag från mammsen) och vet inte vad jag ska göra. kanske se på någon film. Är det inte någon film med Julia Roberts i kväll? eller så kanske jag ska ta och se på Stolthet och fördom, den med Kiera Knightley.
Argh! jag hatar mina fredags kvällar! det enda bra är att jag kan äta hur mycket grekisk yoghurt glass somhelst för jag kommer ju ändå träna bort det imorgon på träningen !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards