kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg under juli 2008

Av Filippa - 26 juli 2008 21:33

Livet i underbara Grekland fortsatter. Spenderade dagen pa balkongen med en bok o senare stranden.


Brun som en peppis.


Mammsa ska fraga spanfamiljen om de vill folja med till stranden imorgon. farao vad pinsamt.

Av Filippa - 25 juli 2008 20:43

Grekland ar underbart fantastique marvellieux!

vet inte ens om det existerar ett ord som marvellieux, haha nu gor det det i alla fall.


Kan konstatera till alla blekfisar dar hemma att jag har blivit BRUN. Sa brun att lokalbefolkningen pratar grekiska med mig vilket ar jattekul for jag fattar ju ingenting. De kan ju saga som att jag borde hoppa nedfor stupet darborta o jag bara nickar. Vilken IQ befriad manniska jag maste verka som!haha


Har tagit lite akta turista bilder pa mig o kakmonstertrojan! 


Men nu skall jah joina mammsen o Laszlo nere pa cafeet.


puss pa nosen!

Av Filippa - 19 juli 2008 12:34

Färjan från Husarö hade regnbågen bakom sig.

Av Filippa - 18 juli 2008 21:58

Morgnbryggan och stranden i Torekov.


Imorgon bär det av till Grekland!

Av Filippa - 18 juli 2008 21:57

En bild på vår älskade kakmonstertröja som ska skickas runt hos oss gudsystrar emellan.

Av Filippa - 18 juli 2008 21:00

Nu är man nyklippt och allmänt jättevacker.


Gudsyster Socker, Du är så sockersöt!

Av Filippa - 18 juli 2008 17:03

Spenderade natten hos damerna Carlsson. Vi gudsystrar emellan tog en drös med fantastiskt vackra bilder på allt o alla igår när vi traskade runt på stan. besökte bland annat H&M:s huvudkontor där det satt två bitchar i receptionen. Stackars lilla Totto som blev utsatt för deras mordiska blickar.


"Hej jag ska besöka min pappa som jobbar här. Han heter Carlsson"

"Jobbar han här?"


Det visade sig att far Carlsson inte fanns inlagd i deras databas. Vi framstod alltså som tre tjejer som försökte smita in på huvudkontoret som spioner åt typ.. lindex! haha men far Carlsson kom efter en stund och släppte in oss. In yo face receptionsbitchar!


Av Filippa - 17 juli 2008 21:08

Drar hem till damerna Carlsson och deras blåa hus. Cookies we do love!

grrr


Hittade en t-shirt på Urban Outfitters. En indigofrägad kakmonstertröja med budskapet "Make cookies, not war".


den skall skickas mellan systrarna och tvättas efteråt.


Vi är systar i kakmonstertröja.

Ovido - Quiz & Flashcards