kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg under november 2008

Av Filippa - 28 november 2008 16:05


Modern min är bra rolig. Nu har hon roat sig själv medan jag var i skolan o hade prov i franska och hängt upp massa små chokladgubbar o tomtar överallt i mitt rum. Dom hänger på radion, ramar, ljusstakar, blommor, lampan, allt!

Kul överraskning kan jag lova att det var!

Av Filippa - 27 november 2008 18:22

Herre jävlar Jesus!

Kom på att jag måste tvätta cookietröjan o skicka den med ilfart på posten till damerna C!

De får den nästa vecka istället..


Av Filippa - 25 november 2008 16:45


par vincent vallières

Av Filippa - 21 november 2008 18:58

Åt underbart god middag med kusin H o hennes kompanjon E. Det blev kyckling, potatissallad, hummus, kronärtskockor, friterat tunnbröd, couscoussallad, räkor och mycket mera mumsigt. En riktig festmåltid med andra ord!


Nu är det konståkning; Grand Prix, cup of Russia på Eurosport som gäller!

Av Filippa - 17 november 2008 10:58


Ovido - Quiz & Flashcards