kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg under december 2008

Av Filippa - 31 december 2008 17:13


 Nu upptäcker jag att det är choklad på mobilen också. Helt jävla perfa!

nej, nu måste jag gå och kolla garderobens innehåll! har fortfarande inte bestämt vad jag ska ha på migo jag ska vara klar om mindre än en timma!


Av Filippa - 31 december 2008 16:36

Herre jisses Amalia! Bakar Brownies till mammsas lilla dîner o det är choklad över hela jäkla köket! Hade till och med choklad i ansiktet o håret men det försvann i duschen.

Nu plingar äggklockan! Morotbrödet ska pyntas m solrosfrön o in i ugnen. Tjingeling så länge!  

Av Filippa - 30 december 2008 13:40

Det blir Mikkis på nyårsafton. Vad i helskotta ska jag ha på mig? Klädseln ska vara glitter o glamour men det kan ju för bövelen vara vad som helst...

Av Filippa - 30 december 2008 12:53

Det är helt stört! på en dag har jag haft 270 besökare, är mit liv verkligen så intressant att folk verkligen vill läsa om det?

Eld

Av Filippa - 29 december 2008 20:05


Mitt underbart vackra pepparkakshus innan det fattade eld idag.

Med Filippa är varje dag ett äventyr!

Av Filippa - 29 december 2008 13:37


Damerna C gjorde en övernattning in the city. Lasagne lagades till dîner o dubbla Ben & Jerrys hette efterrätten!

Sockersöta Maria o jag gick upp o bakade ciabattas till frukost (lunch) medn totto susade så sött. Nu ska vi dra ner en sväng på stan o kolla mellandagsrean, kanske checka in Thomas Sabo butiken?


puss

Av Filippa - 29 december 2008 13:30


jag saknar

solnedgången

på björnsnäs.

Av Filippa - 27 december 2008 17:19

Kom precis hem från Björnsnäs. Åkte dit som sextonåring o kom hem som sjuttonåring, inte illa! Och idag är min andra dag som sjutton år o jag kan säga att det känns G.R.E.A.T

Ovido - Quiz & Flashcards