kaffe latte med lite kärlek tack

Direktlänk till inlägg 7 februari 2010

Cranberryjuice

Av Filippa - 7 februari 2010 12:14

Oväntad snurr på kvällen. Detaljer ska vi inte ta upp här mer än att Terre och jag hade kulkulkul! Hällde i mig två glas vatten när jag kom hem och boostade med en c-vitaminrik kiwi för att dämpa den kommande baksmällan. Nu ska här ringas Totto. Polisen hälsade på  på hennes fest. Ciao!

 
 
totto

totto

7 februari 2010 16:43

fekke fekke, spåra spåra!

http://milk.bloggagratis.se

 
Marre Guldlock

Marre Guldlock

12 februari 2010 16:00

hahah, du har mycket att berätta för mig på söndag ;P

http://sugarsweet.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa - 12 februari 2010 18:49

Nu går flyttlasset! http://filippa.finns.nu heter nya hemmet   ciao ...

Av Filippa - 6 februari 2010 18:45

Ikväll blir det utgång! Terre och jag har taggat hela veckan och äntligen är matte c helvetet över efter torsdagens prov så här ska festas!  Fast kvällen kan inte bli galnare än gårdagens. Jag hade planerat för en chillkväll men killen drog med mig...

Av Filippa - 2 februari 2010 20:59

Fick besök sent igår kväll. Vi lagade mat vid 23.00 och låg och pratade till senare än sent. Jag var full av energi och vägrade sova eller låta honom sova. ...

Av Filippa - 29 januari 2010 14:56

1 månad igår.

Av Filippa - 29 januari 2010 14:46

Tant R har fått för sig att jag är frisk om någon dag och därmed redo att tävla i Stockholm cup final. Det tror inte jag. Orkar inte ens vara uppe och röra på mig i mer än en timme. Hur ska det då gå med att träna ett 2 h pass? Och tänk om mjälten sp...

Ovido - Quiz & Flashcards