kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg under juni 2009

ff

Av Filippa - 27 juni 2009 16:04

Fadern med familj drog till Frankrike igår och modern befinner sig i den norrländska bebyggelsen ->

Jag har två lägenheter helt för mig själv. trevligt trevligt.

Oak

Av Filippa - 24 juni 2009 19:21


Sitter och dreglar över Mulberrys Bayswater väska i färgen oak inne på mulberry.com . Den ska bli min. En dag ska den bli min. Och jag har nästan lyckats övertala modern om att jag behöver den.

Av Filippa - 23 juni 2009 20:56

Svart. Gråskala. Vitt.

Om jag väljer att öka kontrasten försvinner gråskalan.

En synvinkel ändras.

Av Filippa - 22 juni 2009 18:33

Jag lovade mig själv att inte köpa den minsta tygbit den närmaste månaden (trånar nämligen efter en riktigt het väska från Mulberry och pilotbågar från Ray Bans o varken modern eller fadern känner sig särskilt manade att följa med mig på den shoppingrundan), trots det blev jag kär i en blus från Rules by Mary inne på PUB.

Den sjöng liksom kärleksserenader för mig...

Av Filippa - 22 juni 2009 15:26

Har nästan kasserat min digitala kamera och helt övergått till den analoga systemkameran. Därför färre fancy smancy bilder. Sorry guys.

Av Filippa - 12 juni 2009 12:54


Alla lever i det förgågna. Vissa fullt ut, andra i ett ögonblick.


Av Filippa - 7 juni 2009 10:40

Charlou firade sin kommande 18-årsdag med kväll som hemma hos sig som tog inspiration från 70-talets hippisar.

 Peace, love and understanding to everybody!

Av Filippa - 6 juni 2009 12:24

Äntligen har jag fått mitt alldeles egna fotolabb! halva i alla fall.

Moder och jag tog cyklarna till fotobutiken på upplandsgatan och inhandlade allt som behövs för att ta fram negativ från filmrullar tagna från min analoga systemkamera.

Ovido - Quiz & Flashcards