kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg under maj 2009

Av Filippa - 30 maj 2009 21:29

Riktig lördag är det idag! sol o bad med tjejerna i rålis för att jobba på brännan. Nu sitter jag hemma hos Becka o vi har köp hem thaimat. Snart blir det Satc för hela slanten.

Av Filippa - 25 maj 2009 21:02


Varför kan inget spectacular hända snart? dagarna bara går och sommarlovet kommer närmare. Jag är trött på min tillvaro.



Av Filippa - 24 maj 2009 19:20

Modern o jag har lagat norrlandslåda med renskav och potatis som nu står inne i ugnen. Mmm, smarrigt.

Av Filippa - 23 maj 2009 14:53

 


 Brunch på Himlavalvet i Observatorielunden innan Ts vernissage.

Ett dygn har spenderats med mademoiselle H och ikväll blir det mys i haga.

Först ska magister lidbaums dramatiken-i-historien-analys skrivas.


Av Filippa - 21 maj 2009 12:13

 


Det blev ett besök på monki på götgatsbacken på väg hem från sjukgymnastiken.

Ikväll blir det premiär av Ts utställning och vernissage tillsammans med mademoiselle H.


Av Filippa - 18 maj 2009 17:58

 

  


   Ansiktsmålning, chokladtårtor, glass, strössel, chokladsås, kolasås, Abbadisco, dansstopp, hela havet stormar, fiskdamm, presenter.


Trötta lekledare samlades i köket för påfyllning av energi genom att plundra barnens godispåsar.



Av Filippa - 17 maj 2009 10:47

Nu ska det bli prinsess- och tigerkalas!

tagga tagga tagga! haha

Av Filippa - 15 maj 2009 11:14

Mm vad skönt med sovmogon tänkte jag igår kväll. Sen kom jag på att det är sjukgymnastik 08.00 nu varje fredag. Det var bara att ställa kloclan på kvart i sju!

Har laddat upp med fairtrademärkt hallon- och roste  och vindruvor och russin för att avsluta lidbaums analys (orkade inte fixa deadlinen igår natt).

Ovido - Quiz & Flashcards