kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg under augusti 2008

Av Filippa - 31 augusti 2008 12:59

Ligger sjuk i min säng och längtar bort från norden. Vill ner till Spanien och dofta på blommorna under ett citronträd. Ska ta några alvedon och se om febern skingras tillräckligt mycket för att ta itu med matten, franskan och engelskan.


Av Filippa - 30 augusti 2008 21:04

Nu är det fastställt. Jag är verkligen sjuk. Var på närakuten idag och tog lite tester, bla blodprov. Visade sig att jag har halsfluss och penicillin skrevs ut. Nu blir jag ompysslad och minsta lilla vink följs. Väldigt härligt om ni frågar mig.

Av Filippa - 27 augusti 2008 12:57

Inte helt kry idag, mår illa, har yrsel och huvudvärk. Not najs. Läste ut Sofokles Kung Oidipus imorse, sen drogs jag ner i sömnens djup. Drömde en mardröm och vaknade med ett skrik. Om mitt rop på hjälp hördes in real life vet jag inte, men i drömmen ekade det i tid o rum.

Av Filippa - 26 augusti 2008 20:44

Av Filippa - 25 augusti 2008 19:07

En chai latte från Waynes Coffée där gudsystrarna inmundigade en härlig lunch i lördags. Tänk att Chai latte kan vara så underbart gott. En härlig smak av kanel, vanilj med en indisk tvist!

Av Filippa - 22 augusti 2008 22:33

Min älskade syster Fanny har mycket bestämt beordrat mig om att få sova i min säng. Min plan går ut på att så fort ungen somnat anlitar jag fadern för att bära in henne till hennes egen säng. Jag har kommit så långt med planen att systern min står och leker med diverse saker som går att finna i mina gömmor..

Av Filippa - 21 augusti 2008 21:38

Sommarlovsmorgon i mitt rum i min säng. Great liksom..

Ovido - Quiz & Flashcards