kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg under mars 2008

Av Filippa - 3 mars 2008 17:23

jag ABSOLUT ÄLSKAR Björn Gustafsson!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hade sleepover hemma hos Damerna C. Vi fick skjuts till Brevik för att köpa asiatmat- det var svårt att identifiera nationaliteten till le food. Jag råkade som vanligt missa att jag valde en überstark rätt (tre chilipinnar, faktiskt!), men den slank ner i kistan i alla fall. På perrongen, vi var tvungna att vänta i hundra år på lidingötåget, komponerade Totto och Socker en fantastisk schlagerlåt till min ära. Den gick så här:

Filippa! Hon slutar på A,

och börjar på F

Däremellan är det ilipp!

 Å så fick jag en fantastisk inövad dans till. Den var very NOT hot! ;)


Klockan åtta satt vi bänkade framför Melodifestivalen. I LOVE BJÖRN GUSTAFSSON!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hur sjukt snygg får en komiker egentligen vara?

Vi tre ba dregel, hahahhahaahah

Kanske inte riktigt dregel, men vi satt helt paralyserade när han kom ut på scenen i rosa kalsonger och bärandes på Björns Glögg. "Vart får jag allt ifrån Kristian? -Glöggen!" Sä jäkla merde kul! hahahah


Totto et Dr McPain-in-the-ass <3

Ovido - Quiz & Flashcards