kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg under november 2009

3 h

Av Filippa - 30 november 2009 21:41

3 h träning nu på kvällskvisten. Trodde aldrig tant R skulle släppa oss och sista 10 minutrarna gick i snigelfart.

Nu måste jag fnula på mitt tal till muntliga delen av Sv B.

Av Filippa - 28 november 2009 17:30

Tränade imorse för konståkningsführer. Challe drog med mig på NT-showen igår på Rudbecks och jisses! 20-tal killar på scen dansandes till sexy bitch av David Guetta och Akon i leopardkalsonger, grrr...!

Nu ska jag äta pepparkakor. Ciao bella.

Av Filippa - 25 november 2009 09:24


Jag har tydligen fått en lunchdejt. Undrar lite hur jag lyckas men lite kul är det.

Av Filippa - 23 november 2009 20:48

Lidingö i lördags. Det blev att vara barnvakt tillsammans med gudsystrarna. Småtjejerna tog musten ur oss och totto och jag som redan var förkylda blev inte bättre av deras halabaloo. Den timme vi var fria blev det att tagga till med nya krafter till pepplåtar och äta skumtomtar.

Av Filippa - 20 november 2009 16:20

Nu ska uppsatsen kortas ner, hade tydligen skrivit för mycket o man vill ju inte riskera betyget för att man överpresterar.Cissi och jag firade Khadra idag med konditoribakad tårta, ljus, tomtebloss och sång i matsalen men ikväll blir det middag på finfin italiensk restaurang. Och därmed har jag också garderobskris. Hjälp!

-.

Av Filippa - 19 november 2009 20:40

Skriver för fullt på mitt literary study project som ska in imorgon. Har feber och det är kanske inte det mest ultimata att sitta och skriva en livsviktiv uppsats i feberyra.

Vet inte om jag orkar ta mig till skolan imorgon. I så fall blir det bara för matten på morgonen och lunchen direkt efter, Cissi och jag har en surprice surprice som måste sättas i verket. Och på kvällen ska Khadra firas, hoppas jag kan gå utan att stoppa kroppen full med febernedsättande. Förresten åt jag vinterns första lussebulle idag, och pepparkaka!

Av Filippa - 17 november 2009 17:13

Nationella i svB imorgon och vi har 5 h på oss att skriva. På fredag ska literary analysis essay in och jag har panik. Khadra fyller 18 på fredag så då blir det festligt på michelangelo i gamla stan, på lördag blir det Lidingö och nästa helg Göteborg! spååååra!


och Aseel, jag hoppas att du kollat om en minderårig kan smita in på 200-dagarsfesten, jag har ögonen på dig!

Av Filippa - 15 november 2009 19:04

Usch jag är så trött! men literary study project analysen i eng C måste skrivas och matten räknas eftersom inget vettigt gjordes igår. Istället blev det myspys med småsystrarna och en massa kuddar och chokladglass. Lyssnar på Angus & Julia Stone och måste säga att jag är såld på deras musik, så bra det bara kan bli! ni med spotify kan lyssna på dem här.

Ovido - Quiz & Flashcards