kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg under januari 2008

Av Filippa - 31 januari 2008 19:14

klockan är kvart över 7 och jag är tröttare än Trötter. Mammsen lagar korv med mackisar.

Har målat naglarna på vänster hand lila, by the way.

Jag är klar med les devoirs de la francais. Eller jag har några frågor kvar men orka: Jag ska sova.

Min kaffeplanta är också trötter, den slokar så merde mycket att den ser sjuk ut- jag måste så plantera om den, men som att det kommer hända. Har haft omplanteringsprojektet i ett halvår om inte mer!


Jag lovade Hicky att blogga om indien. Det var varmt där. Fick en parasit så därför alla människor mår jag såpa nu. Har dragit ner på träningen thanks to the parasit. Men det gör inte så mycket för nu är Rigmor inställsam, hon ringer hem och frågar hur det är, har vi besökt läkare? haha :) Vi har i alla fall försvårat mitt shrekprogram. Bytt ut ett flygskär mot en bielmann som ger sjuukt mycket poäng och lagt till en brokenleg i kombinationspiruetten.


Nu ska jag äta korv och makaroner :)

Ovido - Quiz & Flashcards