kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg under september 2009

Av Filippa - 30 september 2009 19:51

Försöker tagga till från min dåsighet och ta mig i kragen för att påbörja talmanuset. Jag. Orkar. Inte.

Upptäckte att jag har fyrsiffrigt belopp på kontot att spendera, inte illa. Vi får se hur det går på filosofiprovet imorgon, kanske kan man belöna sig själv med en liten present? Någonting som jag verkligen är i behov av att inhandla är en slipning av mina skridskor. Dags nu innan tävlingarna drar igång så att man hinner åka in den.

Ikväll blir det Greys Anatomy OCH True Blood. Om jag inte somnar innan dess förstås...


Av Filippa - 29 september 2009 20:01


  


Jag tänker, alltså finns jag. Cogito Ergo Sum.

Filosofi prov på torsdag.

Av Filippa - 26 september 2009 17:08

        

     

  Fredagskvällen blev inte helt fel. Träffade älskade gamla favoritmänniskor och vi bildade det döcoola music quiz laget Transformers! Ska snart bege mig hem till Mikkis där det blir middag och sen alla filmer vi två älskade att se i 7an och 8an. Nostalgi med andra ord!


Av Filippa - 25 september 2009 11:05

Först ner till kontoret, sen stan på jakt efter den perfekta födelsedagspresenten till min älskade cherie Lovisa, sen hem och lägga upp håret, plugga och sist men inte minst Lovisas 18årsmiddag!

Jag tror jag älskar att vara ledig på fredagar. Har redan ätit två (!) frukostar och tagit ett bad och nu är det skype och spotify som gäller.

Av Filippa - 23 september 2009 21:47

                           



 Nya favvisen för tillfället. Embrace me with your cold shoulder .. lala.la

Av Filippa - 21 september 2009 20:02

Jag svävar på moln just nu. Jag är fashion assistant for real nu och livet känns helt fullkomligt asbra! Vi är två tjejer som är I och Ns små modeassistenter och vi är med från scratch till modevisningen i november. Livet är mer än gött.

Av Filippa - 20 september 2009 21:02

armani posh spice


Nya jobbet imorgon och det råder garderobskris här hemma. VAD ska jag ha på mig? Det är ju trots allt första intrycket imorgon på planeringsmötet så jag måste se bra ut.

Utforskar mina kontaktnät. Tydligen har kusin B en kontakt i London som är fashion designer och som är ganska högt uppe i modevärlden.....

Nej nu ska jag bada och lösa upp alla muskelknutar från helgens träningar och förstå att jag verkligen ska börja jobba för Armani imorgon. See ya.

  

Av Filippa - 20 september 2009 20:07

  


Världens finaste Rebecka har räddat mitt liv! Hon har gett mig Spotify så jävlar vad det ska spelas musik här hemma! mamma, skaffa öronproppar!


Ovido - Quiz & Flashcards