kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg under februari 2009

Av Filippa - 28 februari 2009 17:43


Mina öron värker som satan i gatan.

Aseels fest var grym och K och jag dansa tills vi behövde skrika för att höra varandras röster som viskningar.

Av Filippa - 27 februari 2009 16:26



Av Filippa - 27 februari 2009 14:58


Mötte upp madame M och mademoiselle M vid stureplan. Det blev presentjakt till Aseel över halva stan och en fika m chai latte inne på waynes i akademibokhandeln innan vi var tillbaka på ruta ett på Urban Outfitters där presenten fanns hela tiden!

Av Filippa - 26 februari 2009 23:39

Ligger o läser Cosmo. Pratade med P på telefon men han la på den skiten.

Och ja, jag måste sova!

Av Filippa - 26 februari 2009 13:35

Trippar runt i mockapumpsen och pyjamasbyxor.

 Har försökt mig på matten men den sket sig efter ett tal så nu är det historia/svenska/samh som gäller och sen blir det brownies hos L.


Jag kan fan inte gå i pumps!



Av Filippa - 24 februari 2009 21:26


Skon klämmer i en liten dålig situation just nu.

P ska fira sin 18 årsdag samma dag som M ska fira sin med middag samtidigt som jag är på bröllop.


Mina skor är obekväma.


Av Filippa - 22 februari 2009 14:32


Tjejmidda hos charlous igår. Det blev musik på topp, kärleksmums, kärleksfilm och en rejält lång väntan på tunnelbanan hem sen på natten.


Ovido - Quiz & Flashcards