kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg under januari 2009

Av Filippa - 30 januari 2009 15:48


Privatträning blev det imorse, en timme sen var jag tvungen att skynda till skolan men smet in på ica för att köpa en juice från brämhults.

Franska och modemöte avslutade skoldagen.


Av Filippa - 29 januari 2009 17:12


Tant R ringde just o frågade när jag började imorgon. Halv elva var svaret och då kom förslaget om en timmes privat träning imorgon kl halv 9.

Snälla inte!

Av Filippa - 27 januari 2009 16:59


Högtryck på träningen inför Enköping i helgen. Mycket press från tant R.

Jag måste ändå göra mes devoirs i engelska, matte och franska. Ibland är det jobbigt att vara duktig.

Av Filippa - 24 januari 2009 13:03

 Föll på träningen imorse. Slog bröstet, höften, armen och knät.

Ser ut som ut blåbär.


nu: Shopping och klänningsjakt.


 


Av Filippa - 24 januari 2009 12:55




Av Filippa - 21 januari 2009 15:56


Still no better. Livet har spenderats nedbäddad i soffan framför eurosport, konståknings-EM you know.. dregel dregel.

Min vän Alex kom upp en stund för en kort visit, très trevligt.

Av Filippa - 20 januari 2009 13:01


Åkte på en smäll, big time, o det gör så jävla ont!

Sista kvällen i fjällen slutade på sjukhuset. Idag ligger jag i soffan och lider tillsammans med SATC, Mamma Mia, cosmopolitan och russin.

Ovido - Quiz & Flashcards