kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg under april 2009

Av Filippa - 30 april 2009 16:05

Ikväll blir det valborgsfirande på Lidingöland med damerna C enligt tradition!


ciao

Av Filippa - 29 april 2009 18:30


Too long i roam in the night

I'm coming back to his side to put it right

I'm coming home to my wuthering, wuthering

wuthering heights


 Heathcliff! it's me, your Cathy

I've come home. I'm so cold

Let me in-a-your window

Av Filippa - 25 april 2009 15:54


Ikväll blir det ett middagsbesök på Cuckoo med familjen. Mumsigt! Mysigt!

Av Filippa - 25 april 2009 13:12

 



Efter en dag fylld av klädprovning inför modevisningen i skolans aula, smörgås och smoothie under körsbärsträden i kungsträdgården m mikkis o en cola på fridays med stekande i solen, dejt med madame m och mademoiselle m i humlegården, tjejkväll hos mademoiselle S som varade i åtta timmar, kom jag hem halv fyra imorse. Najs.


nu blir det chinosjakt i belive

Av Filippa - 24 april 2009 10:37

var på besök hos sjukgymnasten 08.15 imorse, det gör jag helst inte men tydligen har jag tid där varje fredag klockan 8! hallelujah liksom!


ska snart dra ner till skolan för klädprovning inför modevisningen och sen ner på stan för att inhandla en present till min kära becka som tar konfimation på söndag!

Av Filippa - 20 april 2009 13:21


 


Hemma från björnsnös. Känner mig fortfarande sjukt trött två dagar efter lördagens festande på slottet. Önskar att jag också hade somnat i gröna kabinettet som kusin här ovan.


Av Filippa - 15 april 2009 21:05

 



 Samhällsekonomiprovet kändes alright. Shopping med moder lite senare. Blev lovad världens finaste LBD från french connection men sen kom hon på att jag redan äger tre..

Det blev nya skor istället. Från depeche. Och lite nya under från topshop.


Av Filippa - 14 april 2009 18:41


Samhällsekonomiprov imorgon. SUCK.                      

Jag behöver piggas upp. Vill träna                        


Ovido - Quiz & Flashcards