kaffe latte med lite kärlek tack

Direktlänk till inlägg 1 juli 2007

nada

Av Filippa - 1 juli 2007 23:07

Har verkligen inte varit aktiv i bloggen den senaste veckan. Typ ingenting har hänt fast det ändå har hänt någonting: Varit på Stockholmslägret i Tumba, lärt mig vart Karlbergs pendeltågstation ligger (efter), ätit frukost på tåget, inte landat ett enda dubbelhopp, fått blåmärken på armbågarna, snärtat till med hopprepet på armarna så att jag ser ut som en mongo som skär sig med kocknivar, träffat nya människor, tränat på ett test jag sen inte fick testa, fått träningsvärk på foten, byggt levande pyramid som på cheerleading (var en del av grunden, tre tjejer ovanpå), värmt lunch i ishallens mikro, glömt lunch hemma, köpt godis mot reglerma, gick till Tumba centrum mot reglerna för att köpa godis, blivit påkörd av en moppe, blivit hög på Dextro samt fått puss och kram av Ebba och Fanny.

 
 
Ingen bild

666

2 juli 2007 21:30

Filip, du måste skicka bilderna du har från balen och skolavslutningen! Måste bevisa för miona kompisar att Arvid verkligen existerar.... Du verkar ha haft ett kul sommarlov.

 
Ingen bild

filippa

3 juli 2007 23:13

helloo lyndie
Om det ändå vore så väl.. Lövet har alla bilder. Jag tog tre på balen varav nada är på Arvids imitation av Wacko Jacko.
Har du fått avslutningsbilden? maffiafamiljen blev ju rikigt bra där uppe ju ;P

 
Ingen bild

666

6 juli 2007 12:12

Alltså, jag råkade lixom glömma att skicka in den där lappen... Som tur va har nog förhoppningsvis stånket glömmt det, annars skulle hon va arg. Såg jag extremt deperimerad ut?? Jag måste få se det lilla traset...

 
filippa

filippa

8 juli 2007 20:12

Stånket? menar du din moder?
Men kan du inte ringa in dit eller nåt, gå in på deras hemsida om de har någon och fråga om du kan få en ny, eller beställa på annat sätt? Jag fattar det inte riktigt men.. Du leeer!!! Jag tror det är den första bilden som jag ser där du faktiskt ler utan att nånting händer :P du blev jätte fin.

http://kaffe.bloggagratis.se

 
Ingen bild

evil woman

10 juli 2007 13:35

Ler jag?? Det måste vara ett misstag, ett grovt misstag, fotografen sa ju till o med åt mig att inte se så deperimerad ut... Men wow, det kanske är en ny era i mitt liv som precis har börjat. Den leende och fotogeniska eran.
Jag är på landet, fatta hur segt mitt liv är här. Skulle inte du till Torekov? Eller du kanske äe där nu, dast då kan du ju inte läsa det här. Deep thoughts of Linde.

 
filippa

filippa

11 juli 2007 15:22

Fick den där gruppbilden som togs från taket för några dar sedan. Du blev jätte bra på den också. Inga konstiga grimaser, inga osynkroniserade ögon, inget grönt ljus som överskuggar de andra runt omkring dig. Jag kan ju ta och skanna in bilderna å skicka dem till dig så kan du skriva ut dem på fotopapper, då behöver inte din moder få någon paniko.
Vill till Torekov men det har varit så dåligt väder där. Åker till Lundsberg på måndag. Man får inte ha mobil eller nåt sånt. Kommer å bli helt merdé isolerade i vildmarken + min moder har planerat en semester i värmland och det är 99% chans att hon kommer å campa på andra sidan sjön! jag tror jag döör

http://kaffe.bloggagratis.se

 
Ingen bild

666

18 juli 2007 19:50

http://www.youtube.com/watch?v=d9XK_WWn09s

Rebecca e me här!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa - 12 februari 2010 18:49

Nu går flyttlasset! http://filippa.finns.nu heter nya hemmet   ciao ...

Av Filippa - 7 februari 2010 12:14

Oväntad snurr på kvällen. Detaljer ska vi inte ta upp här mer än att Terre och jag hade kulkulkul! Hällde i mig två glas vatten när jag kom hem och boostade med en c-vitaminrik kiwi för att dämpa den kommande baksmällan. Nu ska här ringas Totto. Poli...

Av Filippa - 6 februari 2010 18:45

Ikväll blir det utgång! Terre och jag har taggat hela veckan och äntligen är matte c helvetet över efter torsdagens prov så här ska festas!  Fast kvällen kan inte bli galnare än gårdagens. Jag hade planerat för en chillkväll men killen drog med mig...

Av Filippa - 2 februari 2010 20:59

Fick besök sent igår kväll. Vi lagade mat vid 23.00 och låg och pratade till senare än sent. Jag var full av energi och vägrade sova eller låta honom sova. ...

Av Filippa - 29 januari 2010 14:56

1 månad igår.

Ovido - Quiz & Flashcards