kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg under november 2008

Av Filippa - 16 november 2008 13:12

Sitter med lite arbete i samhällskunskapen om Barack Obamas valkampanj o en analys. Så inte roligt men ingen större ansträngning behövs förutom att söka igenom internet på alla befintliga artiklar i ämnet.

H sa att hon o lite människor funderar på en kvällsfika ikväll. Låter inte helt fel i mina öron mais le question är om jag orkar?


Upptäckte just att det faktiskt snöar ute.

Av Filippa - 12 november 2008 21:55




Av Filippa - 12 november 2008 20:52

Ligger i sängen o är förkyld, inte najs. Skippade skolan idag o träningen var det inte ens tal om att gå till. Kan knappt gå rakt, bara snurrar i huvudet. Fast lite mysigt är det at ligga sjuk. Fick till expempel lunch från café blåbär. Hur bra är inte det egentligen?!


Nu: Grey's Anatomy

Av Filippa - 10 november 2008 20:03

En sån bra dag det var idag! lunchade med madame M (!) som var över från england några dar, o mademoiselle M på String i sofo. Vi hade fantastiskt mysigt, prata om allt o kolla på kort från madame Ms nya enelska liv.


Tant R var faktiskt hyfsat snäll idag på träningen, ovanligt!

Nu måste jag ringa L om fredag!

pusspuss

Av Filippa - 9 november 2008 19:33


 

Av Filippa - 8 november 2008 15:03

Äntligen hemma efter att ha spenderat fyra timmar borta i ishallen!

Började värma upp några minuter över åtta o sen rann tiden iväg för klockan hann bli tjugo i ett innan vi kom därifrån.

Känner mig ganska så jätteduktig.



Av Filippa - 7 november 2008 22:31

Jag känner för att springa.

Imorgon bitti då kör vi!

Av Filippa - 6 november 2008 14:03

 Läste min gamla dagbok alldeles nyss. Så många minnen.

Han är ingen bra människa.

Jag tror jag var kär.

Ovido - Quiz & Flashcards