kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Filippa - 5 augusti 2008 20:19


Tog en promenad ute i regnet i mina gummistövlar. Fick en idé att promenera runt Karlberg, fråga mig inte varför, det kändes rätt bara. Samma väg som jag gick för väldigt längesen.

Det kändes bra att gå där. Helt ensam i regnet. Istället för härlig sommarvärme som rådde den där kvällen var det nu sommarkyligt. Syrenerna som då blommade spred inte längre någon doft och inte heller fanns det några att plocka o dofta på.


Medan jag gick där i regnet raderade jag honom bit för bit.

Allt som finns kvar är en kombination av siffror.

Resten är raderat.

Av Filippa - 5 augusti 2008 20:12

När det regnade som mest igår kväll satt vi gudsystrar på kökstrappan och såg på när regnet öste ner. MYS.


På kvällen hade vi pyjamasparty ā tre personer inne i Majas rum. Efter två rundor daimglass nedbäddade bland kuddar o täcken började vi med utfrågning; "Har du någon gång.. typ.. medvetet...".  Vi kan väl säga att vi fick ihop de mest konstiga frågorna.


Vi somnade till regnet som smattrade utanför på fönsterbläcket.

Ovido - Quiz & Flashcards