kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg under januari 2009

Av Filippa - 3 januari 2009 14:13


Ligger kvar i sängen, orkar bara inte gå upp. Det är The Hills maraton på mtv så jag kan bra ligga kvar ett tag till. Eller så går jag upp o kör ett yoga pass, känna mig lite nyttig liksom..

Av Filippa - 2 januari 2009 11:40


 Confusion never stops

closig walls and ticking clocks


30 min kvar tills första ispasset börjar.

De andra just kommit fram till ishallen mitt i ingenstans i Dalarna och gör sig redo för 5 dar fyllda m ispass o markträning. Jag var inte med på tåget.

Jag är rädd.

Tänk om jag faktiskt har ett fel?


Im begging please Im singing


Av Filippa - 1 januari 2009 14:59


 Sitter o myser i soffan m täcket runt mig.

Nyårskvällen var bon. Mer orkar jag inte skriva, kanske senare.

Nej nu ska jag försvinna in i Borta med vinden ett tag.

Ovido - Quiz & Flashcards