kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Filippa - 20 september 2009 21:02

armani posh spice


Nya jobbet imorgon och det råder garderobskris här hemma. VAD ska jag ha på mig? Det är ju trots allt första intrycket imorgon på planeringsmötet så jag måste se bra ut.

Utforskar mina kontaktnät. Tydligen har kusin B en kontakt i London som är fashion designer och som är ganska högt uppe i modevärlden.....

Nej nu ska jag bada och lösa upp alla muskelknutar från helgens träningar och förstå att jag verkligen ska börja jobba för Armani imorgon. See ya.

  

Av Filippa - 20 september 2009 20:07

  


Världens finaste Rebecka har räddat mitt liv! Hon har gett mig Spotify så jävlar vad det ska spelas musik här hemma! mamma, skaffa öronproppar!


Ovido - Quiz & Flashcards