kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Filippa - 24 oktober 2009 16:37

Vaccinerade mig igår mot svininfluensan eftersom jag tillhör riskgruppen. Det är bara 1 på 100 som får biverkninngar och tydligen är jag denna 1-på-100-personen. Vaccinationen gick jättesnabbt men hela kvällen värkte det i muskulaturen i armen, kunde inte ens lyfta armen. Under natten kunde jag knappt sova och idag har jag influensasymptom utan influensan. Ska bädda ner mig framför en bra film och mysa och njuta av lovet. Mmm

Av Filippa - 24 oktober 2009 16:28

  


Moder har köpt en ny dräkt åt mig. Midnattsblå är den. Becka tycker att min programmusik påminner om en påfågel så som en påfågel kommer jag att se ut. Har letat efter påfågelsfjädrar över halva stan och Panduro i solna centrum var de enda som kunde hämta hem på kundbeställning.

Ovido - Quiz & Flashcards