kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Filippa - 12 november 2009 19:55


Titta vilken fin låt jag hittade! passar utmärkt till stunden nu när jag tänt ljus som doftar mmm gott och jag ligger instoppad under massa filtar. Det blev ingen matte men dagbok. Ligger back med en vecka och har massor att skriva! Imorgon blir det lunch i skolan! och nej, jag rationaliserar inte alls, det finns helt enkelt ingen mat i kylen bara... host.

Av Filippa - 12 november 2009 19:34

Naturkunskapsprov idag. Hela klassen var så taggade att vi slängde ut naturarna som hade lektion i klassrummet.. Fick mvg på psykologiprovet och debattinlägget i svenska b.

Gick in en sväng i Västermalmsgallerian med Linneaus och hittade en fin svart blus från selected / Femme. Nu måste jag ta itu med matten, true blood och planera vilka dagar nästa vecka som är värda att skolka.

Ovido - Quiz & Flashcards