kaffe latte med lite kärlek tack

Direktlänk till inlägg 16 september 2007

Oh Lord my Goat!

Av Filippa - 16 september 2007 20:19

Kusin vitamin Ullis var här med moster under helgen. Det känns som att mammsen och jag blir utnyttjade av våra norrländska släktingar så fort de ska inhandla nya garderoben här i "storstan". Bara i år har de varit ner minst 4 gånger. Jag har också inhandlat lite uppgraderingar till garderoben: En kappa ā la 50-tal (fast moster tyckte jag såg ut som en ryss, allt som fattades var en pälsmössa ā la eskimo) tre tröjor bl a från Salt och ett par gråa jeans från MQ.  lord my goat för att mammsen pröjsade kappan. Annars hade jag varit pank ända ut till påska!

Ullis och hennes kompanjon Nathalie ska till London! och om jag har tur kan jag följa med som sällskap och sedan kampera hos Emily, T....... och Bloomster är tillsammans igen! och kan slutföra le letter to Bloomster blivande man mr. Orlando Bloom (hon behöver ju inte precis byta efternamn) Mwahahahaha!!! <---------- Jag är verkligen inte bra på evil skratt. Kan inte fatta att det var två månader sedan T....... och Bloomster träffades för första gången!


Saknar Suzie, Mathy, Mickey, Bloomster, Anna, Eye, Criffe och alla andra! puss och kram på er! <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa - 12 februari 2010 18:49

Nu går flyttlasset! http://filippa.finns.nu heter nya hemmet   ciao ...

Av Filippa - 7 februari 2010 12:14

Oväntad snurr på kvällen. Detaljer ska vi inte ta upp här mer än att Terre och jag hade kulkulkul! Hällde i mig två glas vatten när jag kom hem och boostade med en c-vitaminrik kiwi för att dämpa den kommande baksmällan. Nu ska här ringas Totto. Poli...

Av Filippa - 6 februari 2010 18:45

Ikväll blir det utgång! Terre och jag har taggat hela veckan och äntligen är matte c helvetet över efter torsdagens prov så här ska festas!  Fast kvällen kan inte bli galnare än gårdagens. Jag hade planerat för en chillkväll men killen drog med mig...

Av Filippa - 2 februari 2010 20:59

Fick besök sent igår kväll. Vi lagade mat vid 23.00 och låg och pratade till senare än sent. Jag var full av energi och vägrade sova eller låta honom sova. ...

Av Filippa - 29 januari 2010 14:56

1 månad igår.

Ovido - Quiz & Flashcards