kaffe latte med lite kärlek tack

Direktlänk till inlägg 23 september 2007

Insparksfest på street

Av Filippa - 23 september 2007 21:12

Måste bara skriva om igår och Pontus nojja om att knarkare ska sticka heroin sprutor i benen på honom.

Åt middag hos pappsen, damerna C. var där ( =D ). Jag hatar smörsås. Den är ju för tusan bara gjord av smör! väntade i 20 minuter på Hedvig och Linnea nere i Karlaplans tunnelbanestation. Pontus hoppa på tåget vid t-centralen och Elin mötte oss vid Hornstull där vi hoppa av. Pontus är verkligen överklass. Han har nån paranoja över att varenda människa på söder antingen är knarkare eller knarklangare och att de är ute efter just honom att sticka sputor i benen på. Han vågade inte ens gå ner för en trappa själv! (det kunde vara en knarkare som lurade i buskarna). Det var ganska gulligt av honom :') Sen mobbade Hedvig och jag hans uttalande av Street. Striit som han sa med lindingö i.

Det var helt dött utanför och inne i lokalen där insparksfesten skulle äga rum/ ägde rum.  Vi väntade en halvtimme tills det kom lite mer människor. Träffade Lovisa och Mikkis. Väntade ännu en timme med att gå in. Sen gick vi, det var modigt av oss!

Måste bara påpeka att musiken var kass, fattar inte att det faktiskt var några homo sapiens sapiens som dansade till varenda låt. Några måste man ju dansa till, men inte alla. Det var ryska utbytesstudenter där också. Det tog ett tag innan vi kommit fram till att de var ryssar. De satt och trängdes på två soffor medan 4 -5 dansade för sig själva utanför den sociala dansklungan.


GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN LOVISA!!! :=)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa - 12 februari 2010 18:49

Nu går flyttlasset! http://filippa.finns.nu heter nya hemmet   ciao ...

Av Filippa - 7 februari 2010 12:14

Oväntad snurr på kvällen. Detaljer ska vi inte ta upp här mer än att Terre och jag hade kulkulkul! Hällde i mig två glas vatten när jag kom hem och boostade med en c-vitaminrik kiwi för att dämpa den kommande baksmällan. Nu ska här ringas Totto. Poli...

Av Filippa - 6 februari 2010 18:45

Ikväll blir det utgång! Terre och jag har taggat hela veckan och äntligen är matte c helvetet över efter torsdagens prov så här ska festas!  Fast kvällen kan inte bli galnare än gårdagens. Jag hade planerat för en chillkväll men killen drog med mig...

Av Filippa - 2 februari 2010 20:59

Fick besök sent igår kväll. Vi lagade mat vid 23.00 och låg och pratade till senare än sent. Jag var full av energi och vägrade sova eller låta honom sova. ...

Av Filippa - 29 januari 2010 14:56

1 månad igår.

Ovido - Quiz & Flashcards