kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg den 9 december 2007

Av Filippa - 9 december 2007 12:03


-Aaaaaah! (en köttbulle rullade runt i stekpannan) ...Jag vet inte hur man gör! Jag låtsas bara kunna laga mat!

Linnea i fredags under tillagningen av köttbullar och makaroner.


-De ÄR ju fett söta!... och det var ju bra att skrika ut det också!

Hedvig i matsalen när Jenkas kompisar kommer och sätter sig på andra halvan av långbordet.


-Asså Linnea, du tycker bara om snygga killar.

- Jag undrar vad de säger om oss.

- Nu tycker jag att vi ser på film!

Erik, Pontus och Linnea.

Av Filippa - 9 december 2007 11:53

Nu tändas tusen juleljus, på jordens märkblå rund...


aaaah, äkta julkänsla inne på åhlense nu juh! presentförpackningar, julmusik,julpynt och merde mycket mer! Var med Linnea och julshoppa i fredags när alla andra människor försvunnit (hade över lite människor på morgonen för lussebulls bak, julfilm och köttbullar med makaroner, mmmmmh, gott :) ) så nu är jag i princip klar med julhandlandet, allt som fattas är prima ballerina presenter till mina kära totally vänninor, Sofia et Maria, farmor & farfar, pappsen, ååå nån mer kanske.


Jag börjar få dåligt samvete här! Det var ju hundra år sedan man träffade Mjölk och Socker! typ i somras... merde förbannade skola som överröser en med plugg!


Totto et socker! hur ska ni fira nyår? pappsen och Anna kanske åker till värnamo under nyår och jag vill inte följa med, det räcker med att fira julhelgen ute i buschen (= Björnsnäs), jag vill inte sitta och ruttna under nyår också ;P


puss pöss

Ovido - Quiz & Flashcards