kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg under september 2008

Av Filippa - 21 september 2008 15:08

 

Av Filippa - 20 september 2008 15:59

Om jag inte hadeså farao ont i mina lår just nu så skulle jag shakea loss till Rouge Booze.


I lost my baby

I lost my darling

I lost my friends

I lost my mind

Adieu my baby

Av Filippa - 20 september 2008 15:50

Jesus vad ont jag har i låren! en sträckning är att misstänka så jag ligger ned med vetesäcken ovanpå mina stackars ben. Så enormt trött idag. Mötte upp J vid Odenplan 5 i 8 för att ta 8:a bussen till Sumpans ip.


R la fram ett förslag om uppvisning på invigningen av den nya ishallen. Hon tänkte ABBA låtar, team-o soloåkning. Jag tänker affrohår, glitterpannband o allmänt disco. Låter det inte fräsigt elr vad?

Av Filippa - 19 september 2008 21:28

Känner mig en aning dissad. Jag menar, vem vill umgås med nån som ska lägga sig senast 22.30 en fredag för att orka palla sig upp o träna tidigt på lördan?  Inte mina vänner i alla fall. De är på fest. Det är inte jag.

Jag ska i alla fall dissa dem så mycket imorgon. Ska spendera lördag/söndag med L. MYS så det skriker om det är vad det kommer bli.

Av Filippa - 18 september 2008 20:21


Tog en tur inne i Västermalmsgallerian idag. Älskar att vandra inne i gallerior tidgt på förmiddan när inga andra människor vågat sig ut.

Köpte två presenter till mig själv; en vit bh med svart spets och Sex and the City av Candace Bushnell. Behövde piggas upp liksom.

Av Filippa - 18 september 2008 17:55

Ligger i sängen o pluggar historia, engelska, SoF. Vet inte vad det är med mig idag. Mår uruselt o orkar inte ens sitta vid skrivbordet o plugga. Modern tror att jag har fått tillbaka halsflussen. Belive me, det är inte najs!


Mm, modern kom in med en cookie..

Av Filippa - 15 september 2008 21:03

Sara och jag kom på en teori idag.

Om det finns drömprinsar så borde det med största sannolikhet även existera mardrömsprinsar.

Mardrömsprinsarna ger skenet av att vara drömprinsen men förr eller senare visar de sin rätta sida.

Jag har träffat min mardrömsprins och han var en verklig drömprins innan mardömmen slog till.

Ovido - Quiz & Flashcards