kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg under oktober 2008

Av Filippa - 20 oktober 2008 20:15


Det går inte att beskriva hur underbart det kändes att sitta i fönstret och se solen gå upp över Björnsnäs. Var som hämtat ur en Jane Austen bok.

Av Filippa - 17 oktober 2008 21:51


Var på Ki Balans med L idag. Känner mig härligt avslappnad i hela kroppen nu. Lite blandning mellan qi gong o tai chi o lite yoga.

Det var underbart mys.


Imorgon är det uppstigning kl 6.30 o på det följer två timmars träning.

Direkt efter det beges det till Björnsnäs.

Av Filippa - 17 oktober 2008 18:36


Så mycket jag vill ha just nu! bland annat lite nya berlocker från Thomas Sabo Charm Club. Såg att de fått in Kalle Anka berlocker! Undrar om de finns att få tag på här i Svearike.


Av Filippa - 15 oktober 2008 22:14

Yes! har äntligen fått börja med koreografin till nya programmet! Det är ett balletproffs, B kan vi kalla honom för, som ska göra våra programkoreografier i år.


"Du behöver inte alltid vara vacker, du ska vara ful. Du ska vara som en blomma som är ful och sen slår ut i blom o blir vacker!"


Han är bara för härlig.

Av Filippa - 15 oktober 2008 15:20

 kärlek på träningen, puss från Becka.


Först 2 h träning o sen Grey's anatomy. Finns det nåt bättre slut på dagen?

jo, att man får ett telefonsamtal från L också!


Av Filippa - 14 oktober 2008 18:27

Drömde världens sjukaste dröm inatt. När jag tänker efter händer det ganska ofta.. Anyway, drömde att hela skolan åkte på utbytesår till indien, och eftersom att hela skolan åkte följde byggnaden med. Helt stört. Sen var MK där också (a.k.a. mr C), han råkade följa med byggnaden för han satt i matsalen o åt lunch as usual när helikoptern kom o hämtade skolan.

 Som sagt, helt störd.


Gjorde egenkomponerad chai latte idag. muums!

Nu ska jag pluggish. Hinner inte mycket imorrn eftersom hela kvällen går till träningen + att det är Grey's anatomy kväll imorgon!

Av Filippa - 12 oktober 2008 16:10

Har gjort klart i princip nästan allt vi har till provet i samhällskunskap nästa vecka. Sitter på rummet o dricker chaite med mjölk o honung. Var bara tvungen att göra lite chai när jag såg att modern köpt hem det, trots att jag verkligen inte tycker om te. Men med lite honung (tre skedar eller nåt sånt..) smakar det inte så dåligt.


Drog på spinning imorse. Min enda sovmorgon försvann i o med att väckarklockan ringde 8.

Av Filippa - 11 oktober 2008 14:44


  Mys på bion med chai latte från Waynes.

OCH marres smaskiga jordgubbssmothie, men jag är allergisk mot de små röda gubbarna så enligt mig var den inte så smaskig..


Ovido - Quiz & Flashcards