kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg under oktober 2008

Av Filippa - 10 oktober 2008 13:12

Träff med totally ikväll. Ska möta upp totto o marre på stan för middag på waynes med överlämnade av den heliga cookietröjan o bio, Patrik 1,5 närmare bestämt!


Imorgon kl 07.30 sitter jag på bussen till ishallen. Uppvärmningen börjar åtta.


Bisous Bisous

Av Filippa - 9 oktober 2008 13:47

Vem är den lilla katten längst ner till vänster om inte jag för 10 år sen?

Uppgiften till fotografisk bild är slutförd. Mission completed.


Av Filippa - 7 oktober 2008 21:43


PL maila o fråga om han fick använda sig av en av porträtt bilderna som vi tog av mig ute bland löven på skolans hemsida. Han kallade den för en vacker höstbild.

Jo men tjena..


 http://www.norrareal.stockholm.se


Av Filippa - 5 oktober 2008 18:54

Idag var det jakt ute på Bebbe o Calles gård Tubbebo. Medan twinsen var hemma på hotellet o badade badkar  klappade hästarna på gården var jag ute i pissvädret ute i skogen tillsammans med min käre far o jaktlaget på räv-o rådjursjakt. Såg en bock o två smaldjur på så nära avstånd. Skithäftigt!


Innan jakten började skulle alla samlas i jaktstugan o gå igenom allas poster, även shotta gammel dansk av gammal tradition -jag slapp inte undan..

Ovido - Quiz & Flashcards