kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg under december 2008

Av Filippa - 12 december 2008 21:44

Äntligen hemma efter at ha spenderat fredagskvällen borta i ishallen. Nu ska jag bara chilla o shakea loss till hm.. Aqua kanske? som mademoiselle S o jag qjorde igår med hårtorken o locktången som mikrofoner..


pusspuss 

Av Filippa - 11 december 2008 20:36

läkarbesök imorgon kl 08.00 Tror knappast min huvudvärk botas att gå upp så tidigt..

Franska imorgon o R kommer säkert vara där. Gud! allt blir bara såå fel!


Je ne sais pas quoi faire!


Av Filippa - 9 december 2008 17:41

Innan jul har jag tre prov o en redovisning. Jag ska hinna med tre prov och en redovisning på en o en halv vecka. Plus att samhällskunskapen ska vara inlämmnad nästa måndag. Och att jag måste välja individuella val imorgon.

Jag ska hinna med tre prov, en redovisning, en inlämning och bestämma vad jag ska gå för linje på universitet om två år, på en o en halv vecka.


Är det här normalt?


Av Filippa - 5 december 2008 18:42

Av Filippa - 2 december 2008 21:28


 Har köpt nya skor efter en runda på stan med modern.

Behålla eller icke behålla?

C'est la question.

Av Filippa - 2 december 2008 20:16

O fy farao vad den här dagen varit superb!

Drog till Centralbadet efter skolan o simmade tusentals längder o badade i thermalbaden, njöt till fullo!

Sen när jag vandrade Drottninggatan hem smög jag in med mor min i en skoaffär o införskaffade nya stövlar, lite impuls liksom. Och sen bestämde modern att hon inte orkade laga middag så då gick vi till Café Blåbär o åt härliga sallader med grekiska färsbiffar o såser. Mums!


nu:  Plugg till Staden o Framtiden o Engelska.

Ovido - Quiz & Flashcards