kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg under december 2008

Av Filippa - 22 december 2008 13:19

Mötte upp mademoiselle L kl 10 på Waynes i Akademibokhandeln i city för en frukostlunch. Utbytte julklappar o pratade om allt möjligt. Hade med den gamla systemkameran o tog lite kort!

Très mysigt.



Av Filippa - 22 december 2008 13:13


 Julkort från damerna C. Gårdagen spenderades på golvet under en gran m kakor o julmust ute på Lidingö.


Av Filippa - 19 december 2008 19:07


Jullovet äro inlett o det känns toppen! Hade varit perfekt om jag fick gå på T:s o K:s fest på Berns me kan nästan hålla med modern min om att en sextonåring kanske inte hör hemma på Berns. Men i alla fall, jag vill gå!

Istället blir det pepparkaksslottsbakning för min del, o kanske en film också?


Drog på lite julklappsjakt med mademoiselle T efter julavslutningen. MYS.


Av Filippa - 18 december 2008 20:10


Ibland känns livet bra apdåligt! Upptäckte idag att T o K bjudit in mig till deras privata releasfest av deras nyutbyggda butik i PUB-huset på Berns! Shit vad kul tänkte jag. Fram med en nåt fint ur garderoben o klackarna! tyvärr tänkte inte modern min likadant.

Jag får med andra ord inte gå. Apa också!

Av Filippa - 18 december 2008 20:04

Jag älskar Lidbaum o hans fantastisk vackra helt underbara lyrikprov!

Av Filippa - 15 december 2008 16:03

Matteprov imorgon.

Skjut.mig.långsamt

Av Filippa - 13 december 2008 19:01


Mademoiselle L hade Luciatåg med sin kör i S:t Peters kyrkan o det var så vackert! Jag är så stolt över henne! Gick loss med den gamla systemkameran, hoppas det blev lite bra bilder att framkalla i skolans fotolabb senare!


Nu blir det lussebullar från 7eleven (hinner ju inte baka egna först på skolavslutningen då allt plugg äntligen är över) o pepparkakor m chailatte. Mums!

Ovido - Quiz & Flashcards