kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Filippa - 6 juli 2008 23:14

Drar till det perfekta Torekov i skåneland imorgon. Den idylliska lilla fiskebyn med små söta hus i pastelliga färger som kantas av rosenbuskar och lavendel. Londontjejen Bloom kommer vara där o jag kan väl säga att det kommer vara reunion så det skriker om det.


På hemvägen skall man göra en visit i Götet alone. väldigt najs om ni frågar mig. 4 h kommer jag att ha för mig själv att spendera på alla tänkbara sätt. Redan planerat in ett besök på Rut m. fl. och ett lunchfik inne i Nordstan i think. eller där runtomkring, bara jag hittar min väg tillbaka till stationen så ska det väl gå susen!


puss på nosen

<3


Av Filippa - 6 juli 2008 17:44

Härliga tider på Lidingö.

Låten som spelades ur den rosa ipoden heter I don't like it like this av The Radio Dept.

Av Filippa - 6 juli 2008 11:24

Sitter och tittar på mina priser lite då och då.

Den stora silvermedaljen är en av favoriterna. Efter två fall och ett allmänt sugigt åk vanns silvret. Jag var nöjd.

Av Filippa - 6 juli 2008 11:03

Saknar och längtar till det fantastiska Indien.

här; Underbar solnedgång på en strand i Kerala.

Ovido - Quiz & Flashcards