kaffe latte med lite kärlek tack

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2009

When love takes over ieyeyey

Av Filippa - 16 oktober 2009 21:23

Hade en lektion idag, sen blev det lite stan med C. Träning som vanligt på eftermiddagen och tant R drillar oss mer än vanligt nu när det är tävlingar att åka på och representera klubben i!

Nej nu ska jag vara duktig och skriva svenskan, har en känsla av att den inte kommer hinnas med nästa vecka, och vad passar bättre än alla favoritlåtar som skriker sommaren '10?! kärlek och känslor i ett nötskal!


give me a reason I gotta know

Do you feel it too?

now love me right like i know you can

we could loose it all

when love takes over

tonight tonight tonight tonight tonight tonight


 
 
maddie

maddie

16 oktober 2009 22:39

aha ok nice! :) jo det krävs träning för att man skall bli riktigt bra. samma med konståkning antar jag :)

http://princessmaddie.blogg.se

 
totto

totto

17 oktober 2009 08:37

åhhh, jag älskar den låten! eieeeyyyyy

http://milk.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa - 12 februari 2010 18:49

Nu går flyttlasset! http://filippa.finns.nu heter nya hemmet   ciao ...

Av Filippa - 7 februari 2010 12:14

Oväntad snurr på kvällen. Detaljer ska vi inte ta upp här mer än att Terre och jag hade kulkulkul! Hällde i mig två glas vatten när jag kom hem och boostade med en c-vitaminrik kiwi för att dämpa den kommande baksmällan. Nu ska här ringas Totto. Poli...

Av Filippa - 6 februari 2010 18:45

Ikväll blir det utgång! Terre och jag har taggat hela veckan och äntligen är matte c helvetet över efter torsdagens prov så här ska festas!  Fast kvällen kan inte bli galnare än gårdagens. Jag hade planerat för en chillkväll men killen drog med mig...

Av Filippa - 2 februari 2010 20:59

Fick besök sent igår kväll. Vi lagade mat vid 23.00 och låg och pratade till senare än sent. Jag var full av energi och vägrade sova eller låta honom sova. ...

Av Filippa - 29 januari 2010 14:56

1 månad igår.

Ovido - Quiz & Flashcards