kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg den 18 juni 2007

Av Filippa - 18 juni 2007 22:55

Pratar med Hicky på telefon och Maria på msn. Kärleksakuten låter så oseriöst när man säger det på finlandssvenska. Kärleksakuten-Cityakuten, ser ni sambandet???

Kärleksakuten låter som finska såpan som går på tv, eller värsta talkshowen där jag sitter i en rosa snurr fåtalj och grillar mina gäster. Den första skulle vara Hicky och hon skulle få frågan vad hon skulle göra om det står i manus att hon skulle ha en nakenscene med Johnny Depp (Rachel Bilson fick samma fråga i cosmopolitan).

Hicky: Om det inte är ett bra första intryck att svara ja på förfrågan så skulle jag säga hej, Jag heter Mathilda och råkar veta att du heter Johnny Depp. jag tycker du är sexig med många x!

Av Filippa - 18 juni 2007 22:11

HON SER! Hicky ser vad det står på datorn! Hallelujah ;D

Av Filippa - 18 juni 2007 22:04

Pratar med Hicky på telefon, msn och på blogg! too mucho ... something!

Av Filippa - 18 juni 2007 00:06

Detta inlägg dedikerar jag till min kära Hickenstein!

Helloo Hicky! Jag kunde inte lämna en kommentar på din blogg så jag lämnar den här!

Jag tänkte bara skriva att jag har sett sådana där näsrensare nere i Odenplans tunnelbana. Det är någon yoga klubb som satt upp massor med bilder på människor upp och ned (precis som han den där sjukliga tibetanfantasten i en gammal episod av cityakuten(åh gud! nu låter jag som värsta teve freaket utan liv)). Det är i alla fall en snubbe som pyntat skyltfönstret med näsvattenrensarkannor!


Good night!

Sleep tight!

Don't let the bad bugs bite!

Ovido - Quiz & Flashcards