kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg den 11 augusti 2007

Av Filippa - 11 augusti 2007 22:47

Le tårta var tres bon!

Hade middag för my konfirmation, tres bon. Fick presentos och god mat (som jag sorgligt nog var tvungen att slavgöra). Av the Totally fick jag en blivande totally bibel med en buddha staty (Buddha var trevligare än en halvdöd jesus som present sade de) som ska beskydda bibeln med våra önskningar och drömmar och hela fadderittan, en glittrande galje (don't ask me hur det blev en konfirmationspresent) and a finfin ram. Love u guys!


Nu ska jag continueing se på From Hell med damerna C.

Av Filippa - 11 augusti 2007 14:14

Här kommer alltså fortsättningen på den mycket omtalade historian om min högra stortå.


Emma plåstrade om min tå och dagarna gick. På söndagen hade den ännu inte blivit bättre, utan snarare sämre, en riktig infektion! Min moder ringer och frågar hur det är med den precis när alla ställt upp sig på led vid trappen för att gå till markan. Jag svarar att den är grön. Mammsen ber genast att få tala med ledar Emma, som oturligt nog var på hajk med halva gruppen. Hon får iställer tala med A.O som bekymrat ber att få se på tån efter samtalet. Sedan stänger han dörren ut till de andra på trappen och går upp på sitt rum och hämtar alsolsprit och en fickniv.

"Det här kommer att göra ont men det måste göras!"

Så han tar fickniven och skar under nagel, runt hörnet och tillbaka för att se hur långt infektionen gått. Det gjorde så jäkla merde skit ont!


That's pretty mucho the hole     MAHA, NU IS MILK WRITING HERE. JELLO! HELLO, I MEAN! (: (: (: :):):)  BAOIBAKAK story.


Bakar pinnochio tårta med Sofia och Maria!

Ovido - Quiz & Flashcards