kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg under augusti 2008

Av Filippa - 5 augusti 2008 20:12

När det regnade som mest igår kväll satt vi gudsystrar på kökstrappan och såg på när regnet öste ner. MYS.


På kvällen hade vi pyjamasparty ā tre personer inne i Majas rum. Efter två rundor daimglass nedbäddade bland kuddar o täcken började vi med utfrågning; "Har du någon gång.. typ.. medvetet...".  Vi kan väl säga att vi fick ihop de mest konstiga frågorna.


Vi somnade till regnet som smattrade utanför på fönsterbläcket.

Av Filippa - 4 augusti 2008 10:36

Går runt i mina röda pyjamashotpants o linne och shakar loss till skivan som bartendern Elefterio brände till mig sista dagen i Greece.


 I lost my baby, I lost my darling, I lost my baby, I lost my darling,
I lost my friends, I lost my mind
Adieu my baby.


Min inte alltför fina stämma ekar mellan väggarna, förhoppningsvis ända upp till han den där Två-år-äldre-Björn.


 Ska ringa damerna Carlsson så fort jag fått i mig lite breakfast.

Av Filippa - 4 augusti 2008 01:12

En honungsförsäljerska stod vid vägkanten uppe i lefkadas berg som kantas av stup och erbjöd sina varor. Vi köpte en burk honung som jag senare ringlade över yoghurten varje morgon.

Av Filippa - 3 augusti 2008 14:17

Jag vill dra på äventyr i mina gummistövlar. Så jag har längtat efter att få traska runt i Haga i mina gula gummistövlar.


Måste det regna för att man ska våga sig ut i allmän beskådan i gummistövlar?

Av Filippa - 3 augusti 2008 13:39

Jag lyckades hitta underbart fina skor i en liten skoboutique i Greece.

Kärlek vid första ögonkastet.

Ovido - Quiz & Flashcards