kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg under juli 2008

Av Filippa - 6 juli 2008 11:24

Sitter och tittar på mina priser lite då och då.

Den stora silvermedaljen är en av favoriterna. Efter två fall och ett allmänt sugigt åk vanns silvret. Jag var nöjd.

Av Filippa - 6 juli 2008 11:03

Saknar och längtar till det fantastiska Indien.

här; Underbar solnedgång på en strand i Kerala.

Av Filippa - 5 juli 2008 02:10

Ok, nu är mr C perioden defenitivt avslutad. Lite sorgligt ja, men what to do? no longer friends on fb.


Livet suger.


Av Filippa - 3 juli 2008 22:43

Kapitlet är inte riktigt avslutat after all..

Av Filippa - 3 juli 2008 22:05

Linneaus har kommit hem från Italien. Åh så skönt det är att prata med min älskade Linneaus!


"Kom just på att jag fortfarande har mina 150 euros i bh:n"


Jag älskar dig!




Jag står inte ut längre, känns som att jag gjort fel men ändå inte. Jag ångrar inte att jag gick dit. Tänk om det jag hört inte alls är sant? även om det kommer från någon som aldrig skulle ljuga om något sådant för mig?


Måste prata med en person som kan svara på en fråga. Måste ringa M.

Av Filippa - 3 juli 2008 19:19

Modern Kom just upp från gården med min första-egenodlade-absolut-ekologiska-jordgubbe. Se så fin den är!

Av Filippa - 3 juli 2008 17:18

Har kommit underfund med att jag och Socker är gudsystrar.

Av Filippa - 3 juli 2008 16:48

Stod om mr C i tidningen i går, DN bestämt. Där syntes bara den personen som jag lärt känna och inte den mr C som jag hört så mycket om de senaste två veckorna..



Livet suger så drar på spinning, även om inte huvudet orkar med det.

Ovido - Quiz & Flashcards