kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg under juli 2008

Av Filippa - 3 juli 2008 16:44

Jag älskar dig L. Gårdagen var helt underbar. Så uberskönt att bara sitta o prata med dig om allt mellan himmel och jord. det bästa är att du säger det jag själv tänker och vill höra, inte det jag behöver höra.


Sex and The City maraton nästa gång?

Av Filippa - 2 juli 2008 17:42

Ska bege mig mot söder. Biokväll med L, Sex and The City skall ses. Har på mig mormors blommiga kjol så bättre än så kan det väl inte bli?


Helt utmattad hela dagen, det blev nog för mycket såpopera i mitt annars så händelselösa liv. På bara en vecka har det innehållt lika mycket som en säsong av den där Vära Bästa År eller vad den nu heter.


Måste ta ut pengar. Hemköp eller Ica? vilken har störst chans att få besök av mr C samtidigt? svar: Ica. Men jag väljer den i alla fall. Mindre folk där.

Av Filippa - 1 juli 2008 19:23

Pratade med mr C idag, aka le Skitstövel. Kan säga att han fick sig en enorm tankeställare och att han är ett avslutat kapitel för min del. I vissa stunder känns det ruttet, i andra fylls jag av glädje.


Drog på upptäcktsfärd i Hagaparken efter mötet. upptäckte lite nya stigar och gångar där inte en enda människa syntes till. Perfekt för mig fanns där även en bänk med utsikt över hela Haga och Brunnsviken. Ringde mina älskade damerna Carlsson.


Nu ska jag se på film med modern. Min vän Bridget Jones Dagbok läker alla sår, tillfälligt i alla fall.

Ovido - Quiz & Flashcards