kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Filippa - 25 maj 2008 22:04

apropå inlägget nedan.. Han har säkert något bättre för sig på fredag än att kvällsfika med moi.. typ någons studentskiva eller fest eller inte vet jag!


HJÄLP MIG!

Av Filippa - 25 maj 2008 21:53

men jeeeeeesus! vet någon möjligtvis hur det är att vara kär kär som ett rosa körsbärsträd? nej, skulle inte tro det va!! ok, så han har svarat. Men asså, jag fick inte precis ut något av det, förutom att han ska prove it att han kan lära sig åka skridskor i sömnen (som han by the way har bett mig lära honom), undrar om jag har mycket i skolan och att jag ska peka finger åt madame R. Men sen då? Det var ju inte precis något Jag saknar dig! eller varför inte Jag ÄLSKAR dig!  Hm? nej precis! nada känslomässigt! så jag skrev om han är med på kvällsfika på freda på café 60.. men nu börjar jag ångra det una maximo för café 60 på fredag betyder ytterligare sällskap i form av madame M et son monsieur B, les mademoiselles M, L, H,P (non,P est un monsiuer! sacrè bleu!), mais ni fattar?


I am doomed


Så hur i helskotta ska jag göra?


please, leave a comment.

Av Filippa - 25 maj 2008 13:22

uuuuhe! Patrik Isaksson är på radio. Fattar inte att Julia o jag kunde alla hans låtar utantill på rix fm festivalen i kungsan för några veckor sedan, två möjligtvis. Alla fjortisar framför stirra på oss i omgångar när vi sjöng en fantastisk cover på Patrik Isaksson. Hur kommer det sig att man faktiskt kan alla hatlåtar utantill? fett hemskt ju..


Mr C har fortfarande ej skrivit något, varken sms, mail eller facebook. Vad är det för fel på männskan? Nej fy farao! nu ska jag lyda madame M:s råd. 


Nu ska jag ut i solen o skriva en barnbok, så det så!

Av Filippa - 25 maj 2008 00:01

För det första vill jag bara säga att jag ÄLSKAR Björn Gustafsson! och för det andra att jag hade rätt! Isen i rysslands nummer som Plushenko åker på är plast is! go mee, go mee, go go go meeeee!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards