kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg den 27 maj 2008

Av Filippa - 27 maj 2008 19:19

Herre Min Gud is all I can say at the moment!!!! hahha, jag måste ringa madame Linneaus bums! mr C skrev att hans brorsa e borta över elgen o att han har hans lägenhet under fredagen.. o så undrar han om jag möjligtvis, istället för att gå på café 60 (för där hänger alla under 18 i brist på andra ställen som e coola o som inte kräver leg), om jag skulle vilja komma till honom istället o se på en ubertråkig film!


 jeeeeeus!

Vad i helskotta ska jag göra/ svara???? hjälp tack!

Medan jag vänta på Linneaus som var på sin förbannade tyska-som-alltid-slutar-senare-än-min-franska, skaffade jag mig en ny bekantskap, monsieur R, som även här visar sig bo på samma gata som moi! ha! in your face linneaus!! monsieur R är den där coola killen med den vita hatten sm har samm franska o matte som moi. hahaha, det är på min gata man ska bo, för är bor alla coooola människor! När Linneusen var färdig drog vi ner på stan o blev upphittade av monsieur P, som vi krävde glasspengar av ;)  sen chilla vi i solen i dryga 3 h o jobbade på brännan, snackade om allt mellan ditten o datten. Moi, j'aime le soleil depand l'été.

Ovido - Quiz & Flashcards