kaffe latte med lite kärlek tack

Direktlänk till inlägg 28 maj 2008

le soleil

Av Filippa - 28 maj 2008 22:41

aaaaaaahhhh! idag har jag icke ansträngt mig så mycket mer än att jobba på min bränna ute i solen tillsammans med Linneaus. Haha, fett jobbig situation today, mamma älskar o läsa allt hon kommer över, tex min mail o blogg o dagbok o hela fadderittan! haha, vid maten idag, hon ba "Filippa! Jag råkade läsa din mail.." så jag bah "råkade? tjena, man råkar inte bara läsa något!"

"Ok, jag läste din mail o du hade fått ett nytt meddelande från han den där mr C. Är det honom du ska ut med på fredag?"

Snacka om att min moder älskar att lägga sig i, nu tex kom hon o skulle ge mig en kram. Gissa om hon inte snabbläser hela min jekla blogg istället!! "Filippaaaa! vadå kär kär som ett körsbärsträd?"

hahaha, jag må ha världens bästa mor men i vissa avseenden, som mitt privatliv, är hon bara fööööör jobbig! haha, men jag gillar henne ändå oerhört mycket enormt mycket, oändligt mycket.. har jag gjort mig förstådd? hon e bara liiite för nyfiken.


men ialla fall, today när moi and Linneaus hade en sån där oändlig lunchrast, så gick nous till våran park (vi har blivit stammisar, tre raster på rad = stammis), o när vi kom till skateboard arenan (aka icke vattenfylld anlagd damm med uppgift att försköna stadsbilden) så gjorde vi ett sånt där töntigt litet hopp. Gissa vem vi inte ser sitta o chilla bredvid vår utvalda plätt om inte mr C (!). Men vi vandrade vidare till en annan plätt gräs där jag hade oerhört bra utsikt över mr C    ;)


Jag HAR faktiskt blivit brun, även om inte monsieur P erkänner det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa - 12 februari 2010 18:49

Nu går flyttlasset! http://filippa.finns.nu heter nya hemmet   ciao ...

Av Filippa - 7 februari 2010 12:14

Oväntad snurr på kvällen. Detaljer ska vi inte ta upp här mer än att Terre och jag hade kulkulkul! Hällde i mig två glas vatten när jag kom hem och boostade med en c-vitaminrik kiwi för att dämpa den kommande baksmällan. Nu ska här ringas Totto. Poli...

Av Filippa - 6 februari 2010 18:45

Ikväll blir det utgång! Terre och jag har taggat hela veckan och äntligen är matte c helvetet över efter torsdagens prov så här ska festas!  Fast kvällen kan inte bli galnare än gårdagens. Jag hade planerat för en chillkväll men killen drog med mig...

Av Filippa - 2 februari 2010 20:59

Fick besök sent igår kväll. Vi lagade mat vid 23.00 och låg och pratade till senare än sent. Jag var full av energi och vägrade sova eller låta honom sova. ...

Av Filippa - 29 januari 2010 14:56

1 månad igår.

Ovido - Quiz & Flashcards