kaffe latte med lite kärlek tack

Direktlänk till inlägg 30 maj 2008

shopping

Av Filippa - 30 maj 2008 15:48

ok, så innan jag o linneaus drog ut på en shoppingrunda slängde vi in våra bags med svettiga gympakläder här hemma o avlagde varsitt besök på das clou. Som vanligt var det jag som kom hem med massa grejs o inte linneaus fasten vi alltid är på jakt i shoppingdjungeln efter grejs linneaus needs. Stämde möt med Totto, hon var ubersöt (as usual). Totto försvann någon gång inne på H&M så vi drog vidare, utan la kompanjono tottoro! Inne på myrorna hittade jag en fantastiskt fin gammal tantväska om man får kalla den så. blev lite .. fy farao nu har jag tappat ordet... inspirerad (!) av mademoiselle M:s nyinhandlade ubersnygga väska som hon hittat på myrorna för 20 kr!


Mina norrländska släktingar från Kirunavaara (Kiruna) har anlänt och med dem min norrländska dialekt. Jag skojjar inte, till o med mammsen har bytt dialekt som i ett trollslag, detta är bara för hemskt! vad ska mr C säga om min fantastiskt icke najsiga kirunasvenska?


nej nu ska försöka sova lite innan les släktings kommer tillbaka, den 5-åriga mademoiselle E är hypersockerkickad all the time!

 
 
Ingen bild

tottoro

1 juni 2008 10:18

" Stämde möt med Totto, hon var ubersöt (as usual)..."
Du fick mig att le med den söta kommentaren!
Du är bra söt du med, gullunge

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa - 12 februari 2010 18:49

Nu går flyttlasset! http://filippa.finns.nu heter nya hemmet   ciao ...

Av Filippa - 7 februari 2010 12:14

Oväntad snurr på kvällen. Detaljer ska vi inte ta upp här mer än att Terre och jag hade kulkulkul! Hällde i mig två glas vatten när jag kom hem och boostade med en c-vitaminrik kiwi för att dämpa den kommande baksmällan. Nu ska här ringas Totto. Poli...

Av Filippa - 6 februari 2010 18:45

Ikväll blir det utgång! Terre och jag har taggat hela veckan och äntligen är matte c helvetet över efter torsdagens prov så här ska festas!  Fast kvällen kan inte bli galnare än gårdagens. Jag hade planerat för en chillkväll men killen drog med mig...

Av Filippa - 2 februari 2010 20:59

Fick besök sent igår kväll. Vi lagade mat vid 23.00 och låg och pratade till senare än sent. Jag var full av energi och vägrade sova eller låta honom sova. ...

Av Filippa - 29 januari 2010 14:56

1 månad igår.

Ovido - Quiz & Flashcards