kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Filippa - 2 juni 2008 21:46

gick o la mig runt 2 i morse eftersom led mademoiselles var här + monsieur P. Han vägrade gå i natt efter att nous filles bytt om till pyjamas. Han stannade kvar typ 1h längre, jag lovar! haha, vi satt på hallgolvet o prata om allt möjligt. Monsieur P har i alla fall fått ta del av våra tankar kring menstruation, trosor, bh:ar, killar o lite annat. Vi ser honom ej som en inkräktande testosteronmaskin, utan som en tjej i gänget! hahhah ;=)

 Det var lite ruttet när vi skulle sova, les mademoíselles S et Linneaus skulle båda sova med mig i min säng.. jag flydde fältet kl 5 i morse o kröp ned i mammsens säng (hon flydde fältet igår kväll o drog till monsiuer L).

Det blev nybakta scones till frukost med marmelad o lite annat gottish!


inga lektioner except le mentorstid, så 4 h spenderades i humlan i solen. Jag funderade på att göra en Frances (ta av tröjan o sola i bh:n) men vågade inte riktigt, så jag slog vad med mademoiselle M att om hon gjorde det så skulle jag också göra det. Och bara för det gör hon det så det var bara o börja strippa- mitt i humlan! Monsieur P såg lite besvärad ut när vi var 4 tjejer som strippat av oss tröjan..


Jag ska gå på mr C student imorgon, han frågade faktiskt om jag skulle vara där. Mitt svar blev att jag kommer, men då undrade jag också att om jag skulle ha med mig en blomma, skulle han komma o ta emot den då? Detta kära vänner, har jag icke fått ett svar på. Kanske senare..

Efter hur han betedde sig i skolan i dag antar jag att han varken har talat om, eller vill visa öppet för folk i skolan, att det hände lite saker us between i fredags.

Så vad ska jag ge för blomma?



Ovido - Quiz & Flashcards