kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg den 27 juni 2008

Av Filippa - 27 juni 2008 22:09

Jeesus vad mycket ringande det blev idag. Ringa madame M, mademoiselle H, monsieur P, madame M igen, tillbaka till H, M, M, H, M, H, H, H, M, och slutligen mr C. Faktiskt ett till samtal till madame M efter mr C och ett sms till H.

Han bryr sig i alla fall om mig, det har jag lärt mig efter allt ringande och sms:ande. Jag skulle vilja se räkningen när den kommer.. faktiskt inte.


Bakar kakor pour ma cherie le fantastique Totto. Sprang runt på stan idag efter jobbet efter den perfekta presenten till min älskade Carlsson.


Carlsson, Carlssson, världens bästa Carlsson...


Hon ska få en groda i present. En berlockgroda som kan hänga på ett kommande Tomas Sabo armband if she gets one tomorrow. Och kakor också, cookies som hon älskar.

Ovido - Quiz & Flashcards