kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Filippa - 3 juni 2008 19:26

Jag är på deprimerat humör. Jag fick bara ingen kyss eller puss, bara kram idag. Jag menar visst, han är typ blyg, hela hans klass var där o hans familj o brorsor o allt, men ändå.. det känns lite surt. Så watto do? Kristoffer Berntssons korta i vm läker alla sår! det påminner mig om mitt nyårslöfte att ge allt jag kan för konståkningen i år, jag ska minsann visa madame R att jag också är på topp!

.. sen ska jag ta massa glass o se på alla budgetserier tv:n kan erbjuda. Om två dagar tar jag kontakt igen. Då har han nog frågat sig själv varför jag ej sökt honom efter idag.. det blir bra.




Av Filippa - 3 juni 2008 19:04

Det var smockfullt av människor på skolgården idag. vi (les mademoiselles L, H, et les monsieurs G et P) ställde oss på trappen mot gatan o där råkade jag näästan förväxla mr C:s brorsa med mr C! hahahha


NN3A var den tredje klassen var den tredje klassen att visa sig på skoltrappen o springa ett varv runt byggnaden som de slitit så i i 3 års tid!

Jag gav honom en pion, en röd pion med band o ett enkelt kort med orden:


Puss

            /filippa



Ovido - Quiz & Flashcards