kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Filippa - 26 juni 2008 19:53

Jag får PANIK på mig själv! varför svarar inte madame M när jag behöver henne som mest? Hon tycker jag ska ringa skitstöveln som jag faktiskt börjat tvivla på är en skitstövel. Jag menar.. Han kanske inte ens är skyldig, vad är det då för stil av mig att totaldissa människan? som jag för övrigt like very mucho??


Men jag kan inte ringa honom no no! fy farao vad jag skulle göra bort mig!


mumsar på lite bigaroer P lämnade behind igår kväll.

Av Filippa - 26 juni 2008 19:47

Fett med chill på jobbet idag. Heldag ute på långholmen och ungarna badade. Själv solade man och blev härligt brun, doppade fötterna nere på stranden och spelade fotboll med killarna. Jag ÄGER på fotboll, det sa dom varje gång jag gjorde mål vilket var vääldigt ofta. Men man är ju 10 år äldre..


Jag har upptäckt att jag blivit influerad av madame R:s språk, not goodt!

Ovido - Quiz & Flashcards