kaffe latte med lite kärlek tack

Alla inlägg den 14 juni 2008

Av Filippa - 14 juni 2008 23:33

 Imorgon bär det av till Norrtälje! Ska möta madame R vid hennes port uppe på det lilla berget i Solna o åka med henne et son père all the way to the läger. Jag ska ta med två bitar morotskaka pour elle.

Jevlar vad vi kommer va trimmade efter lägret. Benmuskler oh yes!

Av Filippa - 14 juni 2008 16:58

Fy farao vad mitt rum är stökigt! Kolla bara! Jag har panik, vet ej vad jag ska packa ned till lägret. En sak som är säkert att den inte åker med är min fantastiska vita dräkt, är den inte helt underbar? 298 stenar sammanlagt pryder denna godbit!


Denna dag har varit så händelselös att jag storknar. Fyra fucking timmar har tillbringats nere i tvättstugan med att tvätta kläder -vad annars? Nu är jag så trött att jag fastnat framför tottos älskling Svampbob fyrkant på nickelodeon.

Pontus! hjälp mig packa!

Ovido - Quiz & Flashcards